5561 Trigger points - o co tyle szumu? <span id="docs-internal-guid-88b1fbfc-9b5e-878a-e336-47696056bbdc"><p>Każdy fizjoterapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, że jedną z najważniejszych spraw dla niego jest ciągłe doskonalenie się i zdobywanie nowych umiejętności, aby móc każdego dnia przychodzić z pomocą swoim pacjentom. Nic zatem dziwnego, że <a href="http://www.rehakursy.pl/kursy/terapia-miesniowo-powieziowych-punktow-spustowych-z-diagnostyka-funkcjonalna-narzadu-ruchu-poznan">terapia punktów spustowych kurs</a> cieszy się tak dużą popularnością. Na warsztaty zjeżdżają się fizjoterapeuci, rehabilitanci, technicy masażu, lekarze, studenci fizjoterapii... - wszyscy, którzy słyszeli co nieco o trigger points i chcą zgłębić swoją wiedzę.<br></p><h2><span id="docs-internal-guid-88b1fbfc-9b5e-878a-e336-47696056bbdc">Skąd ta popularność? </span></h2><p><span id="docs-internal-guid-88b1fbfc-9b5e-878a-e336-47696056bbdc">Tym, co powoduje, że terapia punktów spustowych kursy są szczególnie użyteczne jest połączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną. W ten sposób osoba, która ukończy takie szkolenie jest w stanie nie tylko świetnie sprecyzować, co dzieje się z pacjentem, ale przede wszystkim pomóc mu i znacznie usprawnić powrót do formy po kontuzji bądź zminimalizować ryzyko urazu.</span></p><h2><span id="docs-internal-guid-88b1fbfc-9b5e-878a-e336-47696056bbdc">Ale o co w ogóle chodzi?</span></h2><p><span id="docs-internal-guid-88b1fbfc-9b5e-878a-e336-47696056bbdc">Terapia punktów spustowych jest niczym innym, jak narzędziem wykorzystującym różne ruchy i formy ucisku we wrażliwych miejscach w tkance mięśniowej. W ten sposób fizjoterapeuta uwalnia pacjenta od bólu. Koncepcja została opracowana w latach 40. zeszłego stulecia przez pochodzącą ze Stanów Zjednoczonych doktor Janet Travell. Zgodnie z jej teorią punkt spustowy to miejsce wrażliwe o wzmożonym napięciu, które jest bolesne pod wpływem ucisku i powoduje promieniujący ból i inne objawy w obszarach ciała odległych od miejsca drażnienia.</span></p><div dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"></div></span> 2016-11-21

Trigger points - o co tyle szumu?

2016-11-21

Każdy fizjoterapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, że jedną z najważniejszych spraw dla niego jest ciągłe doskonalenie się i zdobywanie nowych umiejętności, aby móc każdego dnia przychodzić z pomocą swoim pacjentom. Nic zatem dziwnego, że terapia punktów spustowych kurs cieszy się tak dużą popularnością. Na warsztaty zjeżdżają się fizjoterapeuci, rehabilitanci, technicy masażu, lekarze, studenci fizjoterapii... - wszyscy, którzy słyszeli co nieco o trigger points i chcą zgłębić swoją wiedzę.

Skąd ta popularność?

Ale o co w ogóle chodzi?