6658 Postęp w fizjoterapii <p></p><div>Bez wątpienia, dobrym fizjoterapeutą można nazwać jedynie tego specjalistę, który dokłada wszelkich starań aby ciągle poznawać nowsze techniki radzenia sobie z bólem i innymi dolegliwościami. Fizjoterapia bowiem rozwija się tak szybko, jak mało która inna dziedzina nauki.<br></div><div><br></div><h2><b>Przełomowe terapie</b></h2><div><br></div><div>Wydaje się, że za przełomową można uznać terapię manualną powięzi piersiowo lędźwiowej. Dzisiaj terapii tej uczy się na większości kursach rehabilitacyjnych, gdyż wykazała się ona dużą skutecznością, a zwłaszcza uniwersalnością. Rzecz w tym, że wykonując terapię manualną w tym miejscu można doprowadzić do ustąpienia bólu z wielu innych miejsc ciała. Wynika to z tego, że <a href="https://www.rehakursy.pl/o-powiezi-slow-kilka.html">powięź piersiowo lędźwiowa jest wyjątkowo dobrze ukrwiona</a>. Oddziaływanie na układ nerwowy sprawia, że wywiera się wpływ w zasadzie na cały organizm.</div><div><br></div><div>Warto jednak pamiętać, że aby terapia manualna przyniosła jakieś korzyści, trzeba ją wykonywać poprawnie. Jeśli w nieodpowiedni sposób uciska się nerwy można pacjentowi jedynie zaszkodzić. Tego, jak poprawnie wykonywać wspomnianą terapię uczą kursy rehabilitacji. Trzeba mieć na uwadze, że dobre kursy, które rzeczywiście przygotowują kursantów do wykonywania terapii manualnych, zwykle trwają przez dłuższy okres czasu. Bez przyswojenia odpowiedniej ilości wiedzy i wielogodzinnej praktyki nie da się bowiem nauczyć wykonywania tak skomplikowanej jednak terapii, jaką jest terapia manualna powięzi.</div><p></p> 2017-09-20

Postęp w fizjoterapii

2017-09-20

Przełomowe terapie

Wydaje się, że za przełomową można uznać terapię manualną powięzi piersiowo lędźwiowej. Dzisiaj terapii tej uczy się na większości kursach rehabilitacyjnych, gdyż wykazała się ona dużą skutecznością, a zwłaszcza uniwersalnością. Rzecz w tym, że wykonując terapię manualną w tym miejscu można doprowadzić do ustąpienia bólu z wielu innych miejsc ciała. Wynika to z tego, że powięź piersiowo lędźwiowa jest wyjątkowo dobrze ukrwiona. Oddziaływanie na układ nerwowy sprawia, że wywiera się wpływ w zasadzie na cały organizm.