Bieganie dla każdego

4742 Bieganie dla każdego <span id="docs-internal-guid-5cc1c4c5-10d8-d4f9-eae0-b3061e314b9c"><p dir="ltr" style="margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="vertical-align: baseline;">Można utrzymywać formę na wiele sposobów. Można na przykład ćwiczyć intensywnie na siłowni, można regularnie chodzić na basen, można również codziennie rano biegać po okolicy. Który sposób jest najlepszy? Bez wątpienia każdy człowiek ma inne preferencje i inny sport jest dla niego najlepszy. Tak czy inaczej, aby dbać o kondycję trzeba uprawiać aktywność fizyczną.</span></p><br><p dir="ltr" style="margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="vertical-align: baseline;"><b>Jak biegać?</b></span></p><p dir="ltr" style="margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="vertical-align: baseline;">Jest bardzo wiele sposobów biegania. To jaki sposób wybierzemy, zależy od tego, czy chcemy schudnąć, wzmocnić kondycję, czy po prostu biegamy dla przyjemności.</span></p><br><p dir="ltr" style="margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="vertical-align: baseline;">Jeśli bowiem najbardziej zależy nam na kondycji to najlepiej, gdy biegamy stosunkowo wolno, ale za to bardzo długo. Jeśli jednak najważniejsze jest dla nas to, aby pozbyć się nadwagi, nie jest ważna prędkość ani długość biegu, lecz to o jakiej porze biegamy. Jeśli chcemy schudnąć to powinniśmy ruszać w trasę, czy też wchodzić na bieżnię treningową rano, przed jedzeniem. Możemy sobie zjeść jakiś niewielki posiłek, jednak generalnie ważne jest, aby przed biegiem nie dostarczać do organizmu zbyt wielu kalorii. Ponadto, <a href="http://fitbay.pl/53-bieznie">bieżnia treningowa ma zwykle specjalny tryb</a>, który można ustawić, jeśli zależy nam na tym, aby podczas biegu tracić maksymalną ilość kalorii.</span></p><div><span style="font-size: 14.6667px; font-family: Arial; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"><br></span></div></span> 2016-06-02

Można utrzymywać formę na wiele sposobów. Można na przykład ćwiczyć intensywnie na siłowni, można regularnie chodzić na ...

 

  2016-06-02





123456